Lesen
Aktuelle Ausgabe
Preview
Top 5 Artikel
Archive
15. Issue
Special Edition
14. Issue
Special Edition
13. Issue
Special Edition
12. Issue
11. Issue
10. Issue
9. Issue
8. Issue
7. Issue
6. Issue
5. Issue
4. Issue
3. Issue
Special Edition
2. Issue
1. Issue
Einreichung von Beiträgen
Herausgebergremium und Gutachter
Kontakt
Erweiterte Suche
Aktuelle Ausgabe
Vorschau
Alle Ausgaben
Oft gelesene Beiträge
Über eleed
Beitragen
1
Mögliche Beitragsthemen
2
Wie Sie Ihren Beitrag einreichen
3
Von der Einreichung zur Publikation
Herausgebergremium und Gutachter
Über eleed
Vernetzen
Gruppen
Finde eleed-Autoren
Per E-Mail teilen
Auf facebook teilen
Herausgeber kontaktieren
Skip to content.
|
Skip to navigation
Startseite
Archive
6. Issue
The E-learning Circle – a holistic software design tool for e-learning
Table of Contents
1 Introduction
2 Research method
2.1 Research design
2.2 Data collection
2.3 Data analysis
3 The E-learning Circle
3.1 The “learning objectives” sector
3.2 The “student” sector
3.3 The “teacher” sector
4 Using the E-learning Circle as a design tool
4.1 Dealing with complexity
4.2 Bridging the gap – common language
4.3 Best practice
4.4 Useful in several design models and processes
4.5 Examples of use
4.6 Alternative application areas
5 Discussion
5.1 The pedagogical theories
5.2 Reusability
5.3 Individualization
5.4 Future predictions and the E-learning Circle
6 Trustworthiness
6.1 Data collection techniques
6.2 Dealing with literature
7 Reflections on the Grounded Theory
7.1 The Grounded Theory divergence
7.2 Critics of the Grounded Theory
7.3 Grounded Theory research in IS
8 Conclusions and further work
9 References
Volltext
¶
Impressum
Datenschutz
Internal
Anmelden
News
RSS-Feeds
Blog