Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
About
About the Journal
Editorial Team
Submission Procedures
Data Privacy Statement
Search
Login
Home
/
Archives
/
2025: 16. Issue Preview
2025: 16. Issue Preview
DOI:
https://doi.org/10.57813/eleed.vi16
Published:
2025-06-25
Articles
Students’ Use of ChatGPT in an Introductory Programming Course: A Deep Dive into Chat Protocols and the Student Perspective
Andreas Scholl, Schiffner Daniel, Natalie Kiesler
pdf (Deutsch)
Systematic Review of Nonverbal Communication in Virtual Reality Environments: Potentials for Inclusive Education
Frank Wehrmann, Raphael Zender
pdf
Support for a complex assembly task through augmented reality instructions with see-through data glasses
Comparison with smartphone and paper instructions
MAck, Ludger Schmidt
PDF (Deutsch)
Book descriptions
Digitales Lernen in der Grundschule IV
Fachdidaktische Perspektiven auf den Einsatz digitaler Werkzeuge
Birgit Brandt, Leena Bröll
Bildung im digitalen Wandel
Die Bedeutung digitaler Medien für soziales Lernen und Teilhabe - Digitalisierung in der Bildung, Band 4
Annika Wilmers, Michaela Achenbach, Carolin Keller
Language
English
Deutsch