Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
eleed logo
  • Current
  • Archives
  • About
    • About the Journal
    • Editorial Team
    • Submission Procedures
    • Data Privacy Statement
Search
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. 2025: 16. Issue Preview

2025: 16. Issue Preview

DOI: https://doi.org/10.57813/eleed.vi16
Published: 2025-06-25

Articles

  • Students’ Use of ChatGPT in an Introductory Programming Course: A Deep Dive into Chat Protocols and the Student Perspective

    Andreas Scholl, Schiffner Daniel, Natalie Kiesler
    • pdf (Deutsch)
  • Systematic Review of Nonverbal Communication in Virtual Reality Environments: Potentials for Inclusive Education

    Frank Wehrmann, Raphael Zender
    • pdf
  • Support for a complex assembly task through augmented reality instructions with see-through data glasses Comparison with smartphone and paper instructions

    MAck, Ludger Schmidt
    • PDF (Deutsch)

Book descriptions

  • Digitales Lernen in der Grundschule IV Fachdidaktische Perspektiven auf den Einsatz digitaler Werkzeuge

    Birgit Brandt, Leena Bröll
  • Bildung im digitalen Wandel Die Bedeutung digitaler Medien für soziales Lernen und Teilhabe - Digitalisierung in der Bildung, Band 4

    Annika Wilmers, Michaela Achenbach, Carolin Keller

Language

  • English
  • Deutsch

Imprint Privacy Notice

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.